Servis

Servis přístrojů je jednou z našich hlavních priorit péče o klienta.
Pro všechny naše přístroje zajišťujeme záruční i pozáruční servis. Rozsah námi poskytovaných služeb se snažíme stále rozšiřovat.

Jsme nejen autorizovaným servisním střediskem přístrojů Primayer, Radiodetection, Esders, Riser Bond a dalších značek, ale nově jsme pod svá křídla přibrali i servis kamer a kamerových systémů německé firmy iPEK.

Máte problém s přístrojem? Obraťte se na naše servisní středisko:

tel. +420 511 189 228 | e-mail: servis@radeton.cz

Radeton s.r.o., Edisonova 7, 612 00 Brno

Přístroje opraví:

David Severa
Service Engineer
+420 777 777 657

severa@radeton.cz

Manipulaci a administrativu vyřídí:

Dan Rycka
Service / Support
+420 777 822 411

rycka@radeton.cz

Servisní služby provádíme na přístrojích těchto značek:

Každoročně se u výrobců, které zastupujeme, školíme a účastníme jejich konferencí, které jsou jedinečnou příležitostí dozvědět se více o novinkách a vývojových trendech společnosti.

S naším „pojízdným“ servisním střediskem se můžete setkat i na našich roadshow a školeních, kde jsme schopni navíc lehčí závady na místě opravit a přístroje se závažnější poruchou převzít a postarat se o jejich opravu.

Po dobu opravy vám rádi bezplatně zapůjčíme náhradní přístroj.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ ZÁVADY NA ZAŘÍZENÍ:

Připravili jsme pro vás seznam nejčastějších problémů, které je možno odstranit vlastními silami. Více v sekci FAQ.

Pokud vlastníte moderní přístroje RD4000, RD5000, RD7000, RD7000+ nebo RD8000, první pomocí je nahrání nového softwaru do přístroje. Tato služba je k dispozici zdarma na stránkách výrobce a můžete ji provést přímo z vaší kanceláře nebo požádat o bezplatnou asistenci nás.
V ostatních případech je nutné přístroj doručit s podrobným popisem závady a kontaktem na odpovědnou osobu na výše uvedenou adresu našeho servisního centra. Nejjednodušší způsob je využití kurýrních služeb (Česká pošta, DPD, PPL, GP, DHL, UPS, TNT). Pokud to nemáte daleko, tak rovnou přístroj přivezte. Rádi vás uvítáme v sídle naší firmy a můžeme o vašem problému hned osobně moudře pohovořit.
Závadu a její řešení můžete také konzultovat s naším servisním technikem.

 


X

Přihlášení do klientské zóny

Pro stažení tohoto souboru musíte být přihlášení



registrace zapomněli jste heslo?