Servis a kalibrace

Zajišťujeme záruční i pozáruční servis všech našich přístrojů.

Běžné servisní úkony provádíme ve vlastním servisním středisku v Brně.

V případě nutnosti zásahu výrobce pro vás vše potřebné zařídíme.

Servisní středisko

  • +420 511 189 226 
  • servis@radeton.cz
  • Radeton s.r.o.
    Edisonova 7
    612 00 Brno-Královo Pole

Servisní tým

Administrativu a expedici vyřídí

Dan Rycka

Přístroje opraví

David Severa

Servis provádíme na přístrojích těchto značek

Každoročně se u výrobců, které zastupujeme, školíme. O přístrojích tak víme vše.

Po dobu záruční i pozáruční opravy vám ZDARMA zapůjčíme NÁHRADNÍ PŘÍSTROJ

Účastníme se odborných konferencí. Jsou jedinečnou příležitostí dozvědět se více o přístrojích, novinkách a vývojových trendech.

Jak postupovat v případě závady na zařízení

  1. Podívejte se do sekce FAQ. Jde o seznam nejčastějších problémů s radami, jak je odstranit. Často tak zvládnete problém vyřešit velmi rychle vlastními silami.
  2. Nenašli jste pomoc v sekci FAQ? Závadu a její řešení zkonzultujte
    s naším servisním technikem.
  3. Vyčerpali jste tyto možnosti? Pak neváhejte a pošlete váš přístroj k opravě. Jako průvodní dopis prosím použijte formulář pro příjem do servisu, který vytiskněte a vyplněný přidejte do balíku.
    a) Přístroj pečlivě zabalte proti možnému poškození během přepravy.                                   b) Popište podrobně závadu, jak se na přístroji projevuje. Pokud tušíte, že by závada mohla souviset s používaným příslušenstvím, přidejte jej do zásilky.
    c) Uveďte kontaktní osobu, s níž se budeme moci v případě potřeby spojit.
    d) Přístroj odešlete na adresu: Radeton s.r.o., Edisonova 7, 612 00 Brno-Královo Pole.
    Pokud to nemáte daleko, přístroj rovnou přivezte. Pro jistotu předem zavolejte, abyste měli jistotu, že tu bude někdo, kdo váš přístroj převezme.
  4. Rádi vám zapůjčíme náhradní přístroj po dobu servisu u záručních, ale také pozáručních oprav. Tuto službu našim zákazníkům poskytujeme bezplatně.

Během školení a RoadShow využijte radetonský M*A*S*H*:

MOBILNÍ Autorizovaná Servisní Hlídka

  • vyřídí zdarma drobné opravy proveditelné na místě;
  • při obtížnějších opravách bezplatně převezme váš přístroj do servisního střediska;
  • otestuje jeho celkovou funkčnost;
  • umožní vám nahlédnout přímo pod ruce servisního technika "na střeva" vašeho přístroje a jemnou chirurgickou práci.

 

 

Na RoadShow vás chodí zástupy.
A s hromadami přístrojů. Nebojte, na každého se dostane :) - a ještě se u toho stihneme (na památku) vy/blejsknout!

 

Využijte naší RoadShow a nechejte si přístroj zdarma zkontrolovat nebo opravit

Řekněte to všem

Věříme, že se za námi přijdete podívat. O naší ROADSHOW povězte i vašim kolegům a známým z oboru, které by naše akce mohla zajímat. "Dondite všici za nama" :)!

Dejte nám o sobě vědět

V případě, že budete chtít využít M. A. S. H. pro opravu vašich přístrojů, kontaktujte nás prosím minimálně 5 pracovních dní před vaší návštěvou, abychom se mohli na opravu náležitě připravit a přichystat s sebou potřebné nářadí a náhradní díly.