Rozdáváme radost

Monika Pečarová|10. 5. 2017

S našimi zákazníky záměrně budujeme dlouhodobé a přátelské vztahy. To, že je o ně postaráno po celou dobu, kdy přístroj nakoupený u nás vlastní, bereme jako standard. Rádi ale vymýšlíme, co udělat navíc, protože radost zákazníka je i naší radostí.

Každého potěší něco jiného 

Někoho potěší, že se na nás může kdykoli obrátit s prosbou o radu nebo pomoc, jiného když dostane odměnu za hádanku, kalendář na konci roku, některý z našich drobných propagačních předmětů nebo si vybere odměnu v Klientské zóně. Od té doby, co jsme pořídili firemní elektromobil, to máme jednodušší. Zážitek ničím nenahradíš. Některé naše zákazníky jsme Teslou svezli – a všechny to obrovsky nadchlo. Když jsme viděli, jak velkou radost můžeme způsobit, rozhodli jsme se zapůjčení Tesly vložit jako občasnou výhru do našich soutěží.

Zážitek potěší každého

Zatím posledním „dočasným pánem Tesly“ byl pan Ondřej Cimfl z Potštejna, který ji vyhrál za účast na našem Dni otevřených dveří. Zapůjčení Tesly okomentoval jako „nej zážitek v životě“. On i jeho rodina si užili výletů, při kterých najezdili úžasných téměř tisíc „šťastných“ jarních kilometrů. Ze svých cest nám poslali i foto-pozdravy. O pár z nich se s jejich svolením rádi podělíme.


Další příspěvky

Nasprejujte si nové potrubí do starého

Hledáme po světě nové technologie, které by vám usnadnily život s inženýrskými sítěmi. Tato věta zní z Radetonu ven celkem často. Že to není prázdná fráze dokazuje také náš úlovek, na který jsme se byli...

Jakub Ulbrich | 15. 2. 2021

Jak efektivně vytyčit přípojku signalizačního vodiče

Signál do přípojky plastového plynovodu nebo vodovodu, která je osazena signalizačním vodičem a který je samozřejmě správně napojen, přivedeme efektivně tak, že vodič na konci přípojky uzemníme. A to buď na...

10. 2. 2021