Když jsem se před pár lety poohlížela po zajímavé práci, vybrala jsem si firmu Radeton hned z několika důvodů. Jedním z nejsilnějších byl ten, jak si váží zákazníků a jak se k nim chová.
Učarovalo mi, že se žádná potřeba zákazníka nebere jako problém, ale okamžitě začne hned několik lidí vymýšlet řešení. Myslím, že si to zákazníci uvědomují, že to oceňují a také proto se k nám vracejí. Často nás navštěvují. Dveře jsou jim vždy otevřené. I tehdy, když jen projíždějí Brnem. Rádi je přivítáme v našem sídle alespoň na „rychlý kafe“.
Každý ze zákazníků je pro nás stejně důležitý a s řadou z nich jsme v úzkém kontaktu, s mnohými si tykáme. Tykání utužuje vztahy. O tento blízký, důvěrný vztah velmi stojíme, i když samozřejmě čekáme, až nám tykání navrhne klient. Občas se stává, že takto nekonečně dlouho vyčkáváme my i zákazníci. Takže v případě zájmu se nestyďte být aktivní :)!
To, že nám kdokoli nabídne tykání, rozhodně neznamená, že poté si k němu dovolíme být méně profesionální. Naopak! Tento vztah cítíme jako obzvláště zavazující. A jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá. Na oplátku se nám totiž stává, že nám klient přijde pomoci na RoadShow vytahat krabice z aut, rozestavět přístroje a ještě nám k tomu donese „něco z vlastní zahrádky“ :). Prostě vztah „Radeton – zákazník“ je opravdový a i po čase můžu konstatovat, že to nebyla jen iluze nováčka, něco pomíjivého, ale naprosto neoddělitelná součást firemní kultury, které si vážně cením.