Přístup k zákazníkům aneb jak se do lesa volá…

Monika Pečarová|22. 7. 2019

Když jsem se před pár lety poohlížela po zajímavé práci, vybrala jsem si firmu Radeton hned z několika důvodů. Jedním z nejsilnějších byl ten, jak si váží zákazníků a jak se k nim chová.

Učarovalo mi, že se žádná potřeba zákazníka nebere jako problém, ale okamžitě začne hned několik lidí vymýšlet řešení. Myslím, že si to zákazníci uvědomují, že to oceňují a také proto se k nám vracejí. Často nás navštěvují. Dveře jsou jim vždy otevřené. I tehdy, když jen projíždějí Brnem. Rádi je přivítáme v našem sídle alespoň na „rychlý kafe“.

Každý ze zákazníků je pro nás stejně důležitý a s řadou z nich jsme v úzkém kontaktu, s mnohými si tykáme. Tykání utužuje vztahy. O tento blízký, důvěrný vztah velmi stojíme, i když samozřejmě čekáme, až nám tykání navrhne klient. Občas se stává, že takto nekonečně dlouho vyčkáváme my i zákazníci. Takže v případě zájmu se nestyďte být aktivní :)!

To, že nám kdokoli nabídne tykání, rozhodně neznamená, že poté si k němu dovolíme být méně profesionální. Naopak! Tento vztah cítíme jako obzvláště zavazující. A jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá. Na oplátku se nám totiž stává, že nám klient přijde pomoci na RoadShow vytahat krabice z aut, rozestavět přístroje a ještě nám k tomu donese „něco z vlastní zahrádky“ :). Prostě vztah „Radeton – zákazník“ je opravdový a i po čase můžu konstatovat, že to nebyla jen iluze nováčka, něco pomíjivého, ale naprosto neoddělitelná součást firemní kultury, které si vážně cením. 


Další příspěvky

Jak jednoduše na indukce

Natočili jsme pro vás pěknou ukázku měření velikosti proudu. Většinou lze velmi rychle rozlišit indukované signály od originálu, pokud máme signál do vedení správně přiveden.

Petr Svoboda | 30. 10. 2020

Stavíme kamerové vozy pro inspekce kanalizací

Bezpečně - rychle - čistě - komfortně - luxusně

Jakub Ulbrich | 19. 10. 2020