Přístup k zákazníkům aneb jak se do lesa volá…

Monika Pečarová|22. 7. 2019

Když jsem se před pár lety poohlížela po zajímavé práci, vybrala jsem si firmu Radeton hned z několika důvodů. Jedním z nejsilnějších byl ten, jak si váží zákazníků a jak se k nim chová.

Učarovalo mi, že se žádná potřeba zákazníka nebere jako problém, ale okamžitě začne hned několik lidí vymýšlet řešení. Myslím, že si to zákazníci uvědomují, že to oceňují a také proto se k nám vracejí. Často nás navštěvují. Dveře jsou jim vždy otevřené. I tehdy, když jen projíždějí Brnem. Rádi je přivítáme v našem sídle alespoň na „rychlý kafe“.

Každý ze zákazníků je pro nás stejně důležitý a s řadou z nich jsme v úzkém kontaktu, s mnohými si tykáme. Tykání utužuje vztahy. O tento blízký, důvěrný vztah velmi stojíme, i když samozřejmě čekáme, až nám tykání navrhne klient. Občas se stává, že takto nekonečně dlouho vyčkáváme my i zákazníci. Takže v případě zájmu se nestyďte být aktivní :)!

To, že nám kdokoli nabídne tykání, rozhodně neznamená, že poté si k němu dovolíme být méně profesionální. Naopak! Tento vztah cítíme jako obzvláště zavazující. A jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá. Na oplátku se nám totiž stává, že nám klient přijde pomoci na RoadShow vytahat krabice z aut, rozestavět přístroje a ještě nám k tomu donese „něco z vlastní zahrádky“ :). Prostě vztah „Radeton – zákazník“ je opravdový a i po čase můžu konstatovat, že to nebyla jen iluze nováčka, něco pomíjivého, ale naprosto neoddělitelná součást firemní kultury, které si vážně cením. 


Další příspěvky

Tlakové čištění rozvětveného prostředí s kamerou

Zajímá Vás čištění potrubí tlakovou vodou a chtěli byste čistit a zároveň vidět co se v potrubí děje?

Michal Juráň | 29. 10. 2024

Společné srpnové setkání celého Radetonu

Tradice by se měly dodržovat. Stejně jako pro někoho by to bez kapra na štědrovečerní tabuli nebyly ty pravé Vánoce, pro nás Radetoňáky je zase nemyslitelné, abychom se alespoň jednou ročně nepotkali v celé...

30. 8. 2024